14 Kasım 2011 Pazartesi

Hilal Hanım'dan Eşine Sürpriz Evlilik Yıldönümü Kurabiyeleri...

Hilal Hanım Facebook sayfamı ilk keşfedenlerden biri,bana ulaştığında 4.evlilik yıldönümlerinde eşine sürpriz kurabiyeler yaptırmak istediğini söyledi.Nasıl birşey var aklınızda dediğimde,onunda bu konuda fikire ihtiyacı olduğunu anladım.Herzaman yaptığım gibi uzuuuuuuuuuuun bir mail trafiğinden sonra Hilal Hanımlada çook güzel,çok özel fikirler çıkardık ortaya.Eşi Mercedes tutkunuydu,4 yıllık evlilerdi,1 oğulları vardı,2.bebeği planlamaya başlamışlardı,Kendiside enaz benim kadar heyecanlıydı.evlilik yıldönümleri 15 Temmuzdu ve tamda o gün teslim edilmek üzere,içinde özel bir notla direk eşine kargolamamı istedi kurabiyeleri.tam gününde teslim olması için 1 gün önceden verildi kurabiyeler kargoya.Ama aksilik değil mi Allahtan bu konuda hassasımda netten kargo takibi yaparım her defasında.Aksilikler birbirini kovaladı.Ogün kargonun paketi uzak bir merkeze göndermesi ve ertesi gün teslim etmek için bekletmeleri mi,benim şube müdürlüğüyle resmen kavga etmeme sebep olacak"paket nerede"sendromu mu dersiniz...Fazlasıyla stresli saatler süren telefonlaşmalardan sonra "saat 5 e kadar teslim olmazsa elimden çekeceğiniz var"deyip kapattım telefonu.Diyebilirimki İstanbul-Sakarya arası Aras Kargo birimlerini ayağa kaldırdım :) Ama bu stresli günün sonunda çok şükür ki kurabiyelerimiz adresine zamanında ulaşabildi.Kurabiyeler Hilal Hanım'ın eşini fazlasıyla şaşırtmış,oğlu ise kendisine ithafen yapılmış arabalı kurabiyeyi görünce mutluluktan uçmuş.Tamda kurabiyelerde "yakında"dediğimiz gibi,Hilal Hanım ve Eşi şu anda 2.bebeklerini bekliyorlar sabırsızlıkla.Sağlıkla evlatlarına kavuşmalarını diliyorum.Mutluluklar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder